2015. december 20., vasárnap

Társszerkesztő jelentkezik!

Sziasztok!

Engem ért a megtiszteltetés, mivel Astrid felvett, hogy segítsek neki a blogban, itt is szeretném ezt neki megköszönni. 
Lehet, hogy ismertek már, lehet, hogy nem. Barby vagyok, az Édes élet, Finding Each Other és Kitablar írója. Jelenleg még a Blueberries Designnál vagyok trailer készítő és kritikus, és emellett Lyla blogjánál, a Jó blogok tárházán társszerkesztősködök. Szóval igen, kijelentkehetem, elég sok blogom van, de nagyon szeretem őket csinálni, szerencsére magánélet hiánya miatt van is rá időm, nem vagyok egy normális tizenöt éves lány. Többek között imádok zenét hallgatni, óriási Directioner vagyok, de az 5SOS se áll messze tőlem, és van még pár előadó így ezzel. Hatalmas Teen Wolf rajongó vagyok, imádom Dylant, ami az Édes élet szereplőgárdáján meg is látszik rendesen. Továbbá a könyvekkel sem állok hadilábon, sőt, imádok olvasni, bár van, hogy jobban leköt az, amit én írok. Ezért is kezdtem el a könyvkritikás blogomat, vegyítsük a kettőt céllal. Bár ha megkérdezné valaki, melyik a kedvencem, akkor tuti nem tudnék válaszolni, úgy vagyok vele, mindig amelyiket olvasom. 
Nem is tudom, mit soroljak fel még, amit rólam tudni kéne, talán ennyi elég is lesz. 
Még egyszer köszönöm Astridom. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése